Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE KROKI
Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE KROKI
Witam miałem już jedno E46 M3 które było w manualu , dzisiaj w nocy przyprowadziłem kolejną M3 2001/10 SMG , chciałbym abyście pomogli mi i wytłumaczyli każdy program , mam z tym styczność pierwszy raz w życiu nigdy nikt ze znajomych nie miał takiej skrzyni dlatego jestem ciemny w tym temacie ....
Dziękuje za pomoc
Dziękuje za pomoc
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
Program to szybkość zmiany biegów i nie ma w tym żadnej większej filozofii. Popróbuj to zrozumiesz.
Na najniższym dodatkowo auto rusza z dwójki w trybie automatycznym. Na najwyższym możesz zrobić launch control popychając dźwignię do przodu, jak dobrze pamiętam musi być wtedy wyłączone DSC.
Na najniższym dodatkowo auto rusza z dwójki w trybie automatycznym. Na najwyższym możesz zrobić launch control popychając dźwignię do przodu, jak dobrze pamiętam musi być wtedy wyłączone DSC.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
Spoko da się zrozumieć , powiedz mi tylko slyszalem ze przy zmianie biegów nie mozna miec nog caly czas na gazie bo sie dlawi i mozna rozwalic skrzynie ? musze odpuszczac wraz z pociągnięciem łopatki ?? to samo tyczy się zmiany biegu w dół i w góre ?? pierwsze 2 km nie mogłem ujechać autem dławiło sie strasznie i obroty szalały ....
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
To masz coś nie tak - dławić, a już zwłaszcza podczas zmiany na wyższy, nie ma prawa.
Odpuszczasz przy zmianie do góry po to, by pomóc elektronice płynniej operować sprzęgłem, dzięki czemu nie ma charakterystycznego uderzenia, albo jest minimalne.
Podczas redukcji z kolei pomagasz przez nieodpuszczanie całkowicie gazu i trzymanie go w stałym położeniu.
Warto też zresetować SMG adaptację i "uczyć" swojego stylu.
Odpuszczasz przy zmianie do góry po to, by pomóc elektronice płynniej operować sprzęgłem, dzięki czemu nie ma charakterystycznego uderzenia, albo jest minimalne.
Podczas redukcji z kolei pomagasz przez nieodpuszczanie całkowicie gazu i trzymanie go w stałym położeniu.
Warto też zresetować SMG adaptację i "uczyć" swojego stylu.
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
Mam tez SMG I niestety musze potwierdzic powyzsze slowa "cos masz nie tak"Lassie pisze:To masz coś nie tak - dławić, a już zwłaszcza podczas zmiany na wyższy, nie ma prawa.
Odpuszczasz przy zmianie do góry po to, by pomóc elektronice płynniej operować sprzęgłem, dzięki czemu nie ma charakterystycznego uderzenia, albo jest minimalne.
Podczas redukcji z kolei pomagasz przez nieodpuszczanie całkowicie gazu i trzymanie go w stałym położeniu.
Warto też zresetować SMG adaptację i "uczyć" swojego stylu.
Ja jezdze na sekwencji caly czas I to na piatej kresce (tylko dlatego ze tak lubie) Podczas codziennej jazdy zmieniajac biegi lopatkami odpuszczam lekko gazu zeby nie meczyc sprzegla a kiedy chce poganiac ostrzej to nie odpuszczam I wtedy jest taki kopniak w plecy przy zmianie biegow w gore ale nie mam zadnego dlawienia.
cristek
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
Powiedzcie mi jak zrobic adaptacje .... a można wgrać tam nowy soft jakiś jeszcze przez kompa ?? mam tu kilku magików co zajmują sie takimi rzeczami ale nie chce żeby naciągali mnie na forse a prograamu w ogóle nie wgra 

Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
Chyba sobie zartujesz a jak jedziesz manualem i zmieniasz biegi to tez masz noge na gazie w momencie wciśnięcia sprzegla ? bo wątpię wciskasz gaz po chwili a nie w jednym momencieLassie pisze:To masz coś nie tak - dławić, a już zwłaszcza podczas zmiany na wyższy, nie ma prawa.
Odpuszczasz przy zmianie do góry po to, by pomóc elektronice płynniej operować sprzęgłem, dzięki czemu nie ma charakterystycznego uderzenia, albo jest minimalne.
Podczas redukcji z kolei pomagasz przez nieodpuszczanie całkowicie gazu i trzymanie go w stałym położeniu.
Warto też zresetować SMG adaptację i "uczyć" swojego stylu.
weź jedną nogą wciskaj sprzegło a druga dodaj gazu zobaczymy czy nie bedzie ci sie dlawic i czy bedziesz jechal plynnie
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
Skoro wiesz lepiej to po co pytasz na forum ? 
EDIT : Moja eMka również nie dławiła się z wciśniętym w podłogę gazem przy zmianie biegu ;] Skoro wg. Twojej teorii tak powinno się dziać to nasze autka były niesprawne a tylko Twoja jest w porządku ;]

EDIT : Moja eMka również nie dławiła się z wciśniętym w podłogę gazem przy zmianie biegu ;] Skoro wg. Twojej teorii tak powinno się dziać to nasze autka były niesprawne a tylko Twoja jest w porządku ;]
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
Nie ja nie wiem dlatego pytam , wiec może mi ktos powie co jest nie tak ? co do wymiany ? komputer pokazuje 0 błedów na inpie ani w motorze ani w skrzynim!xeR pisze:Skoro wiesz lepiej to po co pytasz na forum ?
EDIT : Moja eMka również nie dławiła się z wciśniętym w podłogę gazem przy zmianie biegu ;] Skoro wg. Twojej teorii tak powinno się dziać to nasze autka były niesprawne a tylko Twoja jest w porządku ;]
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
Zmieniając bieg z gazem w podłodze w SMG II komputer sam "puszcza gaz" - zamyka przepustnicę, na czas wysprzęglania. Dzięki temu zmiana biegu i ponowny ciąg tuż po dzieją się zdecydowanie szybciej aniżeli gdybyś puścił gaz i ponownie go wciśnął. Podczas ścigania się na ćwiartkę, chcąc skrócić czas w którym auto nie ma ciągu również nie do końca puszczasz pedał gazu (vide Os_ w swojej ex M5). Jeżeli dzieje się tak jak się dzieje u Ciebie to zacząłbym od zrobienia adaptacji bo możliwe, że jest to efekt kończącego się sprzęgła ale to muszą potwierdzić bardziej znający się na rzeczy ode mnie
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
o tym samym pomyślałem kolego dis czy gt1 ?? do tego bo inpa chyba nie robi tego ??m!xeR pisze:Zmieniając bieg z gazem w podłodze w SMG II komputer sam "puszcza gaz" - zamyka przepustnicę, na czas wysprzęglania. Dzięki temu zmiana biegu i ponowny ciąg tuż po dzieją się zdecydowanie szybciej aniżeli gdybyś puścił gaz i ponownie go wciśnął. Podczas ścigania się na ćwiartkę, chcąc skrócić czas w którym auto nie ma ciągu również nie do końca puszczasz pedał gazu (vide Os_ w swojej ex M5). Jeżeli dzieje się tak jak się dzieje u Ciebie to zacząłbym od zrobienia adaptacji bo możliwe, że jest to efekt kończącego się sprzęgła ale to muszą potwierdzić bardziej znający się na rzeczy ode mnie
dzieki za pomoc
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
anglik pisze:Chyba sobie zartujesz a jak jedziesz manualem i zmieniasz biegi to tez masz noge na gazie w momencie wciśnięcia sprzegla ? bo wątpię wciskasz gaz po chwili a nie w jednym momencieLassie pisze:To masz coś nie tak - dławić, a już zwłaszcza podczas zmiany na wyższy, nie ma prawa.
Odpuszczasz przy zmianie do góry po to, by pomóc elektronice płynniej operować sprzęgłem, dzięki czemu nie ma charakterystycznego uderzenia, albo jest minimalne.
Podczas redukcji z kolei pomagasz przez nieodpuszczanie całkowicie gazu i trzymanie go w stałym położeniu.
Warto też zresetować SMG adaptację i "uczyć" swojego stylu.
weź jedną nogą wciskaj sprzegło a druga dodaj gazu zobaczymy czy nie bedzie ci sie dlawic i czy bedziesz jechal plynnie
Facet, uspokój się. Ktoś poświęcił czas, by ci pomóc, a ty piszesz jakieś głupoty o manualach, mając ZEROWE pojęcie o automatyce SMG (pewnie siedzą tam krasnoludki i wachlują zębatkami...). Poza tym, daruj sobie uczenie mnie technik jazdy manualami.
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
czy ktoś zna procedurę ruszania pod górke zarówno tyłem jak i przodem ponoc jest w smg II , czy sa jakies inne ciekawe myki procz już rozpracowanej procerury startu...?
kolejne pytanko kto może mi wgrac w Pl soft z CSL i jakie sa tego koszta ?
kolejne pytanko kto może mi wgrac w Pl soft z CSL i jakie sa tego koszta ?
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
- yakuza
- Posty: 245
- Rejestracja: czw lip 29, 2010 08:38
- Auto: M5f10,750f01,335f30,e46v8m62
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
soft z csla mozesz wgrac sam programem z pakietu inpy winkfp, ale jest ryzyko ze jak straci polaczanie zostaniesz z pustym sterownikiem
Re: Potrzebuje instrukcji do SMG 2001.10 M3 E46 - PIERWSZE K
znasz kogos kto już ma to w pl i może podzielic się wnioskami ...
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black